Klacht Floryday: Een retourzending naar Floryday werkt niet!!!!

Katja3105

Ik wil een aantal artikelen retour zenden naar Floryday. Mijn laatste mail berichten waarin ik vraag om hun adres waarnaar ik de artikelen terug kan sturen worden niet eens meer beantwoord.

Ik wil graag weten naar welk adres ik mijn artikelen retour kan zenden en wil daarbij mijn geld terug ontvangen.

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Floryday
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?