Klacht Floryday: Extreem late levering / Retour zending niet mogelijk

Klachtnummer
# 182037
Gebruiker
Hereiam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meer dan 6 weken op m'n bestelling moeten wachten. Toen bleek dat e.a. niet het juiste artikel was en / of niet paste , bleek retour zenden nauwelijks mogelijk. Dit blijkt achteraf
gezien uitsluitend op eigen kosten naar China geretourneerd te moeten worden. Hun voorstel is om de goederen te behouden, 30% van het aankoop bedrag geretourneerd te krijgen, en vervolgens zelf de goederen door te verkopen aan een ieder die interesse hierin heeft. Ik ben op voorhand hiermee akkoord gegaan mits ik binnen 5 werkdagen de 30% van het totale factuurbedrag terug gestort zou hebben gekregen, ander zou ik mij alsnog beroepen op mijn recht de order te annuleren en het volledige bedrag opeisen.
Uiteraard heb ik hier geen enkele reactie meer over ontvangen en is uitbetaling in het geheel niet uitgevoerd.

De oplossing

30% van het totale factuurbedrag terug gestort krijgen.

0 reacties