Klacht Floryday: Floriday is onbereikbaar en doet al 2 keer niet wat het belooft.

B.H.R. Janssen

Deze mail heb ik ongeveer een week geleden naar Floryday gestuurd.
Eerder ook al een mail met klacht over hetzelfde. Toen mailde men dat men als Engelstaligen, de klacht niet begrepen. En dat terwijl er ook Nederlandstaligen werken.

Mevrouw,

Ik heb u een mail gestuurd en verteld dat het niet eerlijk is
om te zeggen dat de klant een katoenen blouse kan verwachten en
dan de blouse in ander materiaal te sturen. De eerste keer heb ik dat maar
zonder problemen aangenomen, maar de tweede keer doet u weer niet
wat u belooft en krijg ik weer geen katoenen blouse maar één van synthetisch
materiaal. Verder noemde ik dat de maattabel niet klopte, overigens ook
door de coupeuse bevestigd, met als gevolg dat ook de tweede blouse niet
past. Wat een gedoe!
Misschien heeft u van mijn mail alleen gelezen dat ik uw modelletjes mooi vind
en dat is ook zo
maar het moet natuurlijk wel geleverd worden zoals beloofd en in de juiste maat.

Ik heb u gevraagd te reageren.Dat heeft u gedaan, maar zo'n reactie is natuurlijk
ook niet eerlijk, want met al mijn problemen nu, laat u mij mee zitten en worden genegeerd.
Dus ben ik duidelijk niet tevreden, zoals u ten onrechte beweert.

Hoe vindt Floriday dit nu zelf?

Groet,
Mevr.B.Janssen

15 euro voor de moeiten en onkosten die ik heb gemaakt en nog moet maken om deze blouse nog enigszins draagbaar te maken.

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Floryday
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?