Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Floryday: Floriday is onbereikbaar en doet al 2 keer niet wat het belooft.
Details
De klacht
Deze mail heb ik ongeveer een week geleden naar Floryday gestuurd.
Eerder ook al een mail met klacht over hetzelfde. Toen mailde men dat men als Engelstaligen, de klacht niet begrepen. En dat terwijl er ook Nederlandstaligen werken.
Mevrouw,
Ik heb u een mail gestuurd en verteld dat het niet eerlijk is
om te zeggen dat de klant een katoenen blouse kan verwachten en
dan de blouse in ander materiaal te sturen. De eerste keer heb ik dat maar
zonder problemen aangenomen, maar de tweede keer doet u weer niet
wat u belooft en krijg ik weer geen katoenen blouse maar één van synthetisch
materiaal. Verder noemde ik dat de maattabel niet klopte, overigens ook
door de coupeuse bevestigd, met als gevolg dat ook de tweede blouse niet
past. Wat een gedoe!
Misschien heeft u van mijn mail alleen gelezen dat ik uw modelletjes mooi vind
en dat is ook zo
maar het moet natuurlijk wel geleverd worden zoals beloofd en in de juiste maat.
Ik heb u gevraagd te reageren.Dat heeft u gedaan, maar zo'n reactie is natuurlijk
ook niet eerlijk, want met al mijn problemen nu, laat u mij mee zitten en worden genegeerd.
Dus ben ik duidelijk niet tevreden, zoals u ten onrechte beweert.
Hoe vindt Floriday dit nu zelf?
Groet,
Mevr.B.Janssen
De oplossing
15 euro voor de moeiten en onkosten die ik heb gemaakt en nog moet maken om deze blouse nog enigszins draagbaar te maken.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.