Klacht Floryday: Floryday niet bereikbaar bij retour!

Klachtnummer
# 190767
Gebruiker
Bos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 jurken in goede orde ontvangen. Omdat ze helaas niet bevallen wens ik ze te retourneren wat volgens de site kan. Alleen verzendkosten worden dan in rekening gebracht wat ik redelijk maar niet erg klantvriendelijk vind. Retourbeleid op de website houdt in dat er een mail aan service@floryday.com gestuurd moet worden. Dit deed ik. Ik ontving een antwoord per mail met een zgn ticketnummer en een link die ik zou moeten invullen maar die slechts naar de website leidt. Live chat levert een in te vullen contactformulier op, waarop een mail volgt met een nieuw ticketnummer (hoewel ik het eerste had vermeld) en weer een link die slechts naar de website leidt. Helaas vind ik nu veel slechte recensies online en vrees ik dat ik met drie ongewenste jurken zit en € 130,49 heb uitgegeven aan iets wat ik niet wens.

De oplossing

Graag ontvang ik een persoonlijk, eenduidig en betrouwbaar antwoord met een specifiek adres die het pakket naar de juiste afdeling stuurt. En een te verwachten termijn dat mijn geld wordt geretourneerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen