Opgelost door Floryday: Geen communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 283011
Gebruiker
Douwelina
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn jas is niet ontvangen...blijkt terug gestuurd naar afzender..hoe kom ik aan mijn geld
Jas was al betaald!

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  2. Auteur
    Douwelina
    Datum
    Is netjes afgehandeld
    Mvg
    Lien de Jong

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Douwelina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gestort!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen