Klacht Floryday: Geen geld terug

Klachtnummer
# 186546
Gebruiker
karin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kleding gekocht bij Floryday . Na mails met 30% korting volgende aankoop.. toch aangetekend terug gestuurd . Op 5 sept is het daar ontvangen.. Zij komen nu met een ander adres Oh je had het daar naar toe moeten sturen of zeggen het is nog niet binnen het duurt 20/25 dagen. Ieder dag krijg je een email van een andere medewerker die het niet begrijpt.. Geen idee hoe ik mijn geld terug kan krijgen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen