Opgelost door Floryday: Geen kleiding en geen geld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 300048
Gebruiker
Sandra K
Datum
1 reactie

Details

De klacht


13 maart kleiding besteld maar niet gekregen en is door post bedrijf terug gestuurd naar Floryday. Ik heb geen vertrouwen meer dat het goed komt. En het duurt zo lang. Daarnaast reageren ze niet op verzoek om geld terug te krijgen.
order nummer 021707800790

De oplossing

Graag geld terug ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sandra K
    Datum
    Na heel veel mailtjes, zenuwen en ijzeren geduld is mijn pakketje aangekomen. Kleding passen goed en zijn mooi. Maar ga niet meer bestellen via chinese web winkels. Te veel gedoe!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb uiteindelijk mijn kleiding gekregen. over geld retourneren gingen zij niet eens in gesprek. maar ik ben blij met kleren. en toch ga ik daar nooit meer bestellen ,veel te veel gedoe.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen