Klacht Floryday: geen levering pakket

AnnieMa

Bestelling niet geleverd. Melding gemaakt. Reactie ontvangen van Floryday van traceren via een link. Bij het zoeken naar ordernummer of traceercode bij opgegeven link 'not found'. Wordt gemeld dat levertijd 5 a 10 dagen duurt. Pakket zogenaamd verzonden 15e Okt. Inmiddels is het 24e Okt. Ordernummer: 024844407938 en traceercode: YT1728828357300161

Als nog versturen pakket met spoed of geld terug!

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Floryday
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?