Klacht Floryday: geen levering pakket

Klachtnummer
# 278063
Gebruiker
AnnieMa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling niet geleverd. Melding gemaakt. Reactie ontvangen van Floryday van traceren via een link. Bij het zoeken naar ordernummer of traceercode bij opgegeven link 'not found'. Wordt gemeld dat levertijd 5 a 10 dagen duurt. Pakket zogenaamd verzonden 15e Okt. Inmiddels is het 24e Okt. Ordernummer: 024844407938 en traceercode: YT1728828357300161

De oplossing

Als nog versturen pakket met spoed of geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen