Klacht Floryday: Geen retour mogelijkheid bij gebrekkige levering,

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 382258
Gebruiker
J. Rijl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ontving een lange langebroek van een slechte kwaliteit stof en roestachtige vlek op een van de pijpen. .
Alles stelde ik in het werk om retour intructies te krijgen,. Stuurde vele mails. Nooit reactie. Wel een nieuw aanbod goedkope kleding.
Ingebrekestellingen trekken ze niets van aan.
Hoe kan dit bedrijf vervolgd worden om hun verplichtingen na te komen.

De oplossing

Wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    J. Rijl
    Datum
    Teleurstellend dat Floryday niet reageer.t Ik geef ze nog een kans dit te doen. Misschien dat de vakantietijd een rol speelt?
    Graag de klacht nog op het kompas laten staan.
    Mijn dank daarvoor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Rijl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na telefonisch overleg is afgesproken dat de klacht op Klachtenkompas blijft staan. Floryday reageerde niet na dit tweede verzoek.Omdat je geen retour adres ontvangt sta je met lege handen als de bestelling, slecht van kwaliteit is en ook een lelijke vlek op de pijp van de bestelde lange broek aantreft. Onbetrouwbaar bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen