Klacht Floryday: Geen retouradres en klantenservice reageert niet

Klachtnummer
# 269756
Gebruiker
Pslotboom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst bij floryday a €150,- Keurig binnengekregen. Wil twee van de drie jurken terugzenden want ze passen niet. Moet volgend bedrijf binnen 14 dagen om je geld terug te krijgen. Retouradres kan ik alleen terugkrijgen via klantenservice. Bij de vraag daarom krijg ik twee opties: een adres aanvraag of een tegoedbon. Als ik "optie 1" aangeef, adres aanvraag, is er radiostilte.
En bij online verificatie vind ik helaas tot mijn schrik allerhande vergelijkbare situaties bij dit bedrijf. Mag ik aub een retouradres?

De oplossing

Een retouradres van dit bedrijf graag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen