Klacht Floryday: Grote oplichters

Klachtnummer
# 264425
Gebruiker
Mcoray
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Galajurk voor mijn dochter besteld. De bestelling is 5 dagen te lang onderweg geweest , toen hadden we hem eindelijk hebben we een hele andere jurk gekregen. Een todje. Helaas moest mijn dochter hem wel dragen ,want de volgende dag was haar gala. Kind helemaal over de zeik en haar gala was verpest.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug. Ik kan hem niet terug sturen want ze moest hem aan , zat trouwens ook al een ladder in toen wij hem kregen. Heb een foto gestuurd van de jurk die ik besteld had en van de jurk die ik gekregen heb ,maar dat was blijkbaar niet voldoende.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen