Klacht Floryday: Heb gebruik gemaakt van retour en refundregeling van Floryday maar heb nog steeds geen geld retour

# 462017
Dyalo75

Op 14 en 23 mei heb ik met elkaar 5 artikelen besteld bij Floryday, slecht 2 artikelen heb ik behouden. De overige 3 artikelen zijn geretourneerd naar het adres wat ik van Floryday kreeg in België. Dit vond plaats op 18 juni j.l. Ondanks veel mailverkeer en steeds een vriendelijk antwoord waarbij ik steeds dezelfde mail kreeg met de instructie hoe ik de ongewenste kledingstukken terug kon sturen. Ik heb dan ook de indruk dat bij de refund afhandeling geen mensen betrokken zijn maar alleen automatische retourmailtjes worden toegezonden. Bij mijn laatste bericht op hun website wilde ik mijn bewijs van retourzenden uploaden. Ondanks het feit dat het een JPG foto betreft met een grootte van 1,46 MB krijg ik steeds het bericht dat het alleen een JPG bestand mag zijn met een maximale grootte van 8 MB. Vervolgens wordt mijn retourmail geweigerd. Het is het blijkbaar te moeilijk om mijn geld te retourneren. Het gaat om ongeveer € 80,00 dit wil ik graag z.s.m. retour

Ik wil mijn geld retour, heb immers ook kosten gemaakt om artikelen retour te zenden, Graag z.s.m oplossen!!!

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Floryday?