Klacht Floryday: Heb gebruik gemaakt van retour en refundregeling van Floryday maar heb nog steeds geen geld retour

Klachtnummer
# 462017
Gebruiker
Dyalo75
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht
Op 14 en 23 mei heb ik met elkaar 5 artikelen besteld bij Floryday, slecht 2 artikelen heb ik behouden. De overige 3 artikelen zijn geretourneerd naar het adres wat ik van Floryday kreeg in België. Dit vond plaats op 18 juni j.l. Ondanks veel mailverkeer en steeds een vriendelijk antwoord waarbij ik steeds dezelfde mail kreeg met de instructie hoe ik de ongewenste kledingstukken terug kon sturen. Ik heb dan ook de indruk dat bij de refund afhandeling geen mensen betrokken zijn maar alleen automatische retourmailtjes worden toegezonden. Bij mijn laatste bericht op hun website wilde ik mijn bewijs van retourzenden uploaden. Ondanks het feit dat het een JPG foto betreft met een grootte van 1,46 MB krijg ik steeds het bericht dat het alleen een JPG bestand mag zijn met een maximale grootte van 8 MB. Vervolgens wordt mijn retourmail geweigerd. Het is het blijkbaar te moeilijk om mijn geld te retourneren. Het gaat om ongeveer € 80,00 dit wil ik graag z.s.m. retour
De oplossing

De oplossing

Ik wil mijn geld retour, heb immers ook kosten gemaakt om artikelen retour te zenden, Graag z.s.m oplossen!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen