Klacht Floryday: Ik wil het retouradres weten.

Klachtnummer
# 454091
Gebruiker
Verpleegkunde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste meneer/mevrouw

Sinds 29 mei heb ik geprobeerd om een artikel te retourneren. Echter ik heb geen reactie ontvangen. Dit ervaar ik als niet klantvriendelijk.
Graag ontvang ik van u een retouradres waar ik de door mij ontvangen artikels gratis kan retourneren .
In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijk groet,

Nilofar Sattari

De oplossing

Ik wil graag een retouradres weten, zodat ik het artikel kan terugsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen