Klacht Floryday: jullie laten niets meer horen en krijgen geen geld terug eerst moet ik tax betale n

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 354557
Gebruiker
heerlen mantel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb bestelling gedaan na 4x altyd te klein ten eerste een kleine verk=goeding gehadte niks gekregen afleverings bon jvglotc00301-183565 vanhet laatse geen vergoeding gehad bvd j jacobs 6414 eg heerlen

De oplossing

ik vind dat jullie de boel opjutten en wil mijn geld helemaal teruk krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    heerlen mantel
    Datum
    geld terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
heerlen mantel
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is niks aangeboden en hebben ook niks meer laten horen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen