Klacht Floryday: Jurkje besteld op 30 mei 2018, op 21 juli 2018 nog niet geleverd.

Klachtnummer
# 313860
Gebruiker
P. Akkerman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30-05-2018 heb ik een jurkje besteld met bestelnummer 029127645790, dit jurkje was na 3 dagen in Amsterdam aangekomen en wordt sindsdien vermist. Wel is er een ander pakketje bezorgd dat voor iemand anders was bestemd maar waar mijn naamsticker overheen is geplakt. Vele mailtjes en gesprekken later heb ik mijn jurkje nog niet en laat Floryday niets meer van zich horen, wat ik ook probeer. Ik heb gevraagd of ze mijn geld terug wilden storten maar ook dat gebeurt niet. Het is inmiddels 21 juli 2018.

De oplossing

Ik zou graag het jurkje alsnog ontvangen en anders mijn geld terug willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen