Opgelost door Floryday: Kan mijn bestelling niet retourneren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 357139
Gebruiker
Bedriegertje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zit geen pakbon en retouretiket in de doos.
Ben al de hele week bezig het pakket terug te sturen.
U weer een derde adres in België. Online lukt het niet .
Krijg€20. minder terug. Waarom. Als post nl. Het accepteert.
Moet hulp inschakelen , ben invalide.
Waardeloos bedrijf. Zo kan ik ook verkopen.

De oplossing

Bestellingen voorzien van pakbon en retouretiket
Niet 3 adressen gebruiken, bereikbaar zijn. Goede informatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bedriegertje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg het geld terug. Kreeg een mail in slecht Nederlands waarin staat dat ik het aankoopbedrag gestort krijg. Binnen plm. 14 dagen. Ik ben voorzichtig positief. Kijk voortaan eerst op internet. Dankzij uw hulp is dit toch bereikt. 10-4 Heb nog geen geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen