Klacht Floryday: Kleding lelijk dus terug en €100 op mijn rekening!!!!!!!!!

Klachtnummer
# 295164
Gebruiker
Dikkertje
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Ben al vanaf eind nov.2017 bezig mijn €100 terug te krijgen!FLORYDAY is onbetrouwbaar.kleding teruggestuurd,,maar helaas tijdens mijnafwezigheid buren pakje aangenomen......

De oplossing

100 euro terugstorten!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    Dikkertje
    Datum
    Te goed €100! !!!!!!!
  2. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Onze welgemeende excuses voor de late reactie.

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  3. Auteur
    Dikkertje
    Datum
    Bestelnummer 25510231890 besteldatum 2017-11-24 E mail acres: cobyenjaap@yahoo.com Telefoon 053 4282449
  4. Auteur
    Dikkertje
    Datum
  5. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw medewerking. Uw klacht is in behandeling..

    U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  6. Auteur
    Dikkertje
    Datum
    Zaak loopt vanaf nov.2017 wacht op reactive van flory day..........
  7. Auteur
    Dikkertje
    Datum
    Heb al zo vaak e mail gestuurd fit is diefstal!,,,,,cobyenjaap@yahoo.com
  8. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb alle begrip voor uw irritatie. Ik heb uw klacht door gespeeld naar de desbetreffende afdeling en die zullen spoedig contact met u opnemen.

    Ik vraag aub nog geduld te betrachten. Onze klantenservice neemt spoedig contact met u op.

    Met vriendelijke groet
    Floryday


  9. Auteur
    Dikkertje
    Datum
  10. Auteur
    Dikkertje
    Datum

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen