Klacht Floryday: Kleding lelijk dus terug en €100 op mijn rekening!!!!!!!!!

Dikkertje

Ben al vanaf eind nov.2017 bezig mijn €100 terug te krijgen!FLORYDAY is onbetrouwbaar.kleding teruggestuurd,,maar helaas tijdens mijnafwezigheid buren pakje aangenomen......

100 euro terugstorten!!!

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Te goed €100! !!!!!!!

Bedankt voor uw deelname,

Onze welgemeende excuses voor de late reactie.

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Dikkertje
    Bestelnummer 25510231890 besteldatum 2017-11-24 E mail acres: cobyenjaap@yahoo.com Telefoon 053 4282449
    Beste klant,

Bedankt voor uw medewerking. Uw klacht is in behandeling..

U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Dikkertje
    Zaak loopt vanaf nov.2017 wacht op reactive van flory day..........
    Dikkertje
    Heb al zo vaak e mail gestuurd fit is diefstal!,,,,,cobyenjaap@yahoo.com
    Beste klant,

Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb alle begrip voor uw irritatie. Ik heb uw klacht door gespeeld naar de desbetreffende afdeling en die zullen spoedig contact met u opnemen.

Ik vraag aub nog geduld te betrachten. Onze klantenservice neemt spoedig contact met u op.

Dikkertje

Ook een klacht indienen over Floryday?