Klacht Floryday: Moeite met artikelen retour zenden

# 271944
SIEMKCID

Twee keer een bestelling gedaan bij Floryday
Het eerste product was prima qua kwaliteit en pasvorm.
Het tweede product weer prima van kwaliteit maar niet de juiste pasvorm en een andere kleur dan besteld. In eerste instantie is het heel moeilijk en een zoekplaatje om een retourticket formulier te vinden en in te vullen. Vervolgens is er tot 2 weken na aanvraag nog geen retourticket geleverd.
Dus het betaalde bedrag heb ik ook nog niet retour.
Waarom is er in eerste instantie geen ingesloten retourticket bij het artikel geleverd?

Graag zo snel mogelijk een retourticket sturen. Dan kan ik het artikel terugsturen en kan het betaalde bedrag op mijn rekening terug gestort worden.

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Floryday
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?