Klacht Floryday: Nalating retour adres

Klachtnummer
# 454349
Gebruiker
Dora
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een paar maal gevraagt om het retour adres inmiddels 2 weken geleden nu . Heb voor achteraf betaling gekozen en die willen dat ik het pakje nu betaal terwijl ik die terug wil sturen maar nog steeds niet van jullie het retour adres heb gekregen en gelijk wel heb opgevraagd . Ga geen betaling doen .

De oplossing

Retour adres sturen en Klarna informeren dat ik het terug stuur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen