Opgelost door Floryday: Niet in mijn sas over onduidelijkheid rond de bestelde jas

content Opgelost
NickyeLise

Ruim 3 weken geleden een prachtige jas besteld...levertijd zou binnen 5-10 dagen zijn. Dit termijn is allang verstreken. Via Facebook Floryday benaderd, maar zij geven hele vage antwoorden. Sterker nog ze reageren niet op de vraag. Krijg bericht over Chinese feestdagen......na 21 februari schijnt men weer te werken. Ondertussen mailcontact...ook daarin 1 en al vaagheid.....
Ik wil maar 1 ding weten wanneer komt mijn jas! Zo moeilijk is deze vraag niet?

Graag antwoord over exacte leverdatum!

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

NickyeLise
    Floryday viert vakantie...ieders goed recht, maar meld dat even. Ik had dan een maand geleden geen bestelling geplaatst. Nog geen jas in zicht....
    NickyeLise
    Vandaag nog maar weer eens een berichtje gestuurd. Floryday neemt niet de moeite om dit uit zichzelf te doen. Het nieuwjaarsfeest is inmiddels al weer ruim een week afgelopen. Hopelijk ontvang ik de winterjas snel voordat het zomer is. Ik heb spijt dat ik met deze club in zee ben gegaan.

Vandaag onderstaand bericht ontvangen

Bedankt voor het wachten,

We hebben het nagevraagd bij onze leveranciers en de bestelling kan rond het volgende hoogseizoen worden afgewerkt en naar ons magazijn worden verzonden.

U kunt er zeker van zijn dat zodra uw bestelling is voltooid, wij de verzending onmiddellijk zullen regelen. U ontvangt ook een bevestigings-e-mail met het trackingnummer.

Om ervoor te zorgen dat u de bestelling op tijd kunt ontvangen, kunt u e-mails naar ons sturen om de status van uw bestelling te controleren als u de bevestigings-e-mail van levering niet op de verwachte datum ontvangt. We zullen voor u controleren. Ik hoop dat dit helpt.

Neem contact met ons op als u verdere hulp nodig heeft.

NickyeLise
    Tot op heden nog geen jas of geld retour, alleen berichten die niet leesbaar zijn, omdat de inhoud leeg is. Mijn advies doe geen zaken met deze club.
    Floryday
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Onze welgemeende excuses voor de late reactie,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Floryday
    NickyeLise
    020052938364 Is mijn bestelnummer. Ik ben blij dat ik nu eindelijk na weken deze reactie krijg. Ik verwacht een spoedige afhandeling en de levering van de (winter) jas of mijn geld retour
    NickyeLise
    Ik ontvang voor 16 maart mijn winterjas. Mocht ik geen jas ontvangen, dan die ik aangifte bij de politie.
    NickyeLise
    Op dit moment nog geen jas, dus blijft mijn klacht actueel
    NickyeLise
    Ruim twee maanden na bestelling: de winterJas is verzonden uit China en ligt nu bij de douane In Amsterdam. Ik vermoed dat er hierdoor nog extra kosten bij komen. Nou maar hopen dat ie mooi is en past anders krijgen we de volgende ellende.

NickyeLise
    Zojuist mijn jas ontvangen. Prachtige jas! Jammer dat het zolang heeft moeten duren, dat weerhoudt mij om ooit weer een bestelling te doen.

NickyeLise
Jas is geleverd na 2 maanden wachten. Probleem is opgelost, maar ik doe nooit meer zaken met dit bedrijf.

Ook een klacht indienen over Floryday?