Opgelost door Floryday: Niet in mijn sas over onduidelijkheid rond de bestelde jas

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 293531
Gebruiker
NickyeLise
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Ruim 3 weken geleden een prachtige jas besteld...levertijd zou binnen 5-10 dagen zijn. Dit termijn is allang verstreken. Via Facebook Floryday benaderd, maar zij geven hele vage antwoorden. Sterker nog ze reageren niet op de vraag. Krijg bericht over Chinese feestdagen......na 21 februari schijnt men weer te werken. Ondertussen mailcontact...ook daarin 1 en al vaagheid.....
Ik wil maar 1 ding weten wanneer komt mijn jas! Zo moeilijk is deze vraag niet?

De oplossing

Graag antwoord over exacte leverdatum!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    NickyeLise
    Datum
    Floryday viert vakantie...ieders goed recht, maar meld dat even. Ik had dan een maand geleden geen bestelling geplaatst. Nog geen jas in zicht....
  2. Auteur
    NickyeLise
    Datum
    Vandaag nog maar weer eens een berichtje gestuurd. Floryday neemt niet de moeite om dit uit zichzelf te doen. Het nieuwjaarsfeest is inmiddels al weer ruim een week afgelopen. Hopelijk ontvang ik de winterjas snel voordat het zomer is. Ik heb spijt dat ik met deze club in zee ben gegaan.
  3. Auteur
    NickyeLise
    Datum

    Vandaag onderstaand bericht ontvangen

    Bedankt voor het wachten,

    We hebben het nagevraagd bij onze leveranciers en de bestelling kan rond het volgende hoogseizoen worden afgewerkt en naar ons magazijn worden verzonden.

    U kunt er zeker van zijn dat zodra uw bestelling is voltooid, wij de verzending onmiddellijk zullen regelen. U ontvangt ook een bevestigings-e-mail met het trackingnummer.

    Om ervoor te zorgen dat u de bestelling op tijd kunt ontvangen, kunt u e-mails naar ons sturen om de status van uw bestelling te controleren als u de bevestigings-e-mail van levering niet op de verwachte datum ontvangt. We zullen voor u controleren. Ik hoop dat dit helpt.

    Neem contact met ons op als u verdere hulp nodig heeft.

  4. Auteur
    NickyeLise
    Datum
    Tot op heden nog geen jas of geld retour, alleen berichten die niet leesbaar zijn, omdat de inhoud leeg is. Mijn advies doe geen zaken met deze club.
  5. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Onze welgemeende excuses voor de late reactie,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  6. Auteur
    NickyeLise
    Datum
    020052938364 Is mijn bestelnummer. Ik ben blij dat ik nu eindelijk na weken deze reactie krijg. Ik verwacht een spoedige afhandeling en de levering van de (winter) jas of mijn geld retour
  7. Auteur
    NickyeLise
    Datum
    Ik ontvang voor 16 maart mijn winterjas. Mocht ik geen jas ontvangen, dan die ik aangifte bij de politie.
  8. Auteur
    NickyeLise
    Datum
    Op dit moment nog geen jas, dus blijft mijn klacht actueel
  9. Auteur
    NickyeLise
    Datum
    Ruim twee maanden na bestelling: de winterJas is verzonden uit China en ligt nu bij de douane In Amsterdam. Ik vermoed dat er hierdoor nog extra kosten bij komen. Nou maar hopen dat ie mooi is en past anders krijgen we de volgende ellende.

  10. Auteur
    NickyeLise
    Datum
    Zojuist mijn jas ontvangen. Prachtige jas! Jammer dat het zolang heeft moeten duren, dat weerhoudt mij om ooit weer een bestelling te doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NickyeLise
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jas is geleverd na 2 maanden wachten. Probleem is opgelost, maar ik doe nooit meer zaken met dit bedrijf.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen