Klacht Floryday: Niet leveren,wel betaalt,chanteren na slechte review

Klachtnummer
# 303247
Gebruiker
Loes van de Laar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Spullen worden niet geleverd, geen reactie na mail naar klantenservice. Pas als ik via Trustpilot een negatieve review schrijf , krijg ik een (slecht Nederlands) antwoord. Iets wat gewoonweg chantage is: als ik mij slechte review verwijder, storten ze het geld terug. Als ik dan toch onverhoopt de spullen krijg, mag ik ze gratis houden. Ik heb een volgende review geschreven dat ik me niet laat chanteren, en gewoon mijn spullen wil hebben waar ik voor betaald heb. Als ik bij de tracking mijn product wil volgen, zie ik nu dat dit geheel weggehaald is.
Dit riekt naar oplichting. Eens maar nooit weer.

Loes van de Laar

De oplossing

Dat krijgen wat ik besteld en al betaald heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Loes van de Laar
    Datum
    Ik reageer me suf. Dit is al de derde reactie: spullen zijn betaald, worden niet geleverd, en het DHL telefoonnummer wat ik heb gekregen klopt ook niet.

    Loes van de Laar

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen