Klacht Floryday: Oplichting

Klachtnummer
# 279948
Gebruiker
Mischien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een jurk besteld bij Floryday maar die wordt niet geleverd heb meerdere mailtjes daarover naar hun gestuurd en via een chatline gevraagd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten eerst zeiden ze het komt er aan is al afgeleverd bij de douane maar nog steeds niet ontvangen.Weer contact gezocht met mailtjes en chatline en nu kon de chatline hier geen informatie over geven! Kreeg via mail een barcode nummer door maar die blijkt dus niet te bestaan dat nummer kan dus niks volgen!Volgens hun is het dus opgestuurd maar er wordt gewoon niks afgeleverd!Ben gewoon opgelicht!

De oplossing

Koop niks bij Floryday want je krijgt ook echt niks!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen