Klacht Floryday: Oplichting

Mischien

Ik heb een jurk besteld bij Floryday maar die wordt niet geleverd heb meerdere mailtjes daarover naar hun gestuurd en via een chatline gevraagd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten eerst zeiden ze het komt er aan is al afgeleverd bij de douane maar nog steeds niet ontvangen.Weer contact gezocht met mailtjes en chatline en nu kon de chatline hier geen informatie over geven! Kreeg via mail een barcode nummer door maar die blijkt dus niet te bestaan dat nummer kan dus niks volgen!Volgens hun is het dus opgestuurd maar er wordt gewoon niks afgeleverd!Ben gewoon opgelicht!

Koop niks bij Floryday want je krijgt ook echt niks!!!!

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Floryday
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?