Klacht Floryday: Oplichting

Klachtnummer
# 298023
Gebruiker
Linnyy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Volgens mij oplichters heb 1 maart mijn bestelling gedaan en zou mijn product binnen 5 a 10 dagen thuis krijgen.
Het is nu ondertussen 4 weken verder nog steeds niets ook geen track en tracé. Al een paar keer contact proberen op te nemen maar krijg elke keer een vaag bericht terug via google vertaler..

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en ze mogen die schoenen houden want ze zijn toch nog niet opgestuurd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname.


    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  2. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname.


    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen