Klacht Floryday: Retour zenden bijna onmogelijke opgave en betalen voor niets

Klachtnummer
# 445593
Gebruiker
Polkadot#2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Artikelen besteld. Zaten als een prop ingepakt en voldeed niet aan de kwaliteit die beschreven was.
Retourneren van de artikelen lijkt bijna onmogelijk. Geen normaal contact te krijgen via telefoon. Alleen via een online formulier dat je onmogelijk afgerond krijgt omdat het niet voldoet aan de eisen??
Uiteindelijk zelf retouradres gevonden en 15euro betaald om retour te zenden.
Gekozen voor achteraf betalen en nu alsnog een rekening van bijna 20 euro van Klarna via Floryday. Waarom betalen voor iets wat je niet houdt en zelf de retourkosten hebt betaald.
Het is absurt dat zo’n bedrijf nog mag blijven bestaan en consumenten mag oplichten.
Ik hoop dat er met deze informatie iets gedaan wordt zodat dit bedrijf in de toekomst niet nog meer consumenten zal oplichten.

De oplossing

Geen geld rekenen voor retourzending waarvoor je notabene zelf de retourkosten van 15 euro hebt betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen