Klacht Floryday: Retour zenden bijna onmogelijke opgave en betalen voor niets

Polkadot#2020

Artikelen besteld. Zaten als een prop ingepakt en voldeed niet aan de kwaliteit die beschreven was.
Retourneren van de artikelen lijkt bijna onmogelijk. Geen normaal contact te krijgen via telefoon. Alleen via een online formulier dat je onmogelijk afgerond krijgt omdat het niet voldoet aan de eisen??
Uiteindelijk zelf retouradres gevonden en 15euro betaald om retour te zenden.
Gekozen voor achteraf betalen en nu alsnog een rekening van bijna 20 euro van Klarna via Floryday. Waarom betalen voor iets wat je niet houdt en zelf de retourkosten hebt betaald.
Het is absurt dat zo’n bedrijf nog mag blijven bestaan en consumenten mag oplichten.
Ik hoop dat er met deze informatie iets gedaan wordt zodat dit bedrijf in de toekomst niet nog meer consumenten zal oplichten.

Geen geld rekenen voor retourzending waarvoor je notabene zelf de retourkosten van 15 euro hebt betaald.

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Floryday?