Klacht Floryday: Retourpolicy

Klachtnummer
# 183084
Gebruiker
Dunja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Floryday vermeldt geen Retourpolicy op de website. Er wordt je gevraagd een mail te sturen. De reactie daarop luidt dat ze graag een foto eillen ontvangen illustratief voor de reden van je retour. Als je ze vervolgens vraagt te stoppen met de vertragingstactiek, geven ze 2 opties: alles terugsturen, waarbij alle bijkomende kosten, waaronder douanekosten, voor eigen rekening zijn. Dat deze kosten heel hoog zullen zijn, aangezien alles retour moet naar China (dit wordt tijdens het bestelproces niet kenbaar gemaakt. De tweede optie is om de producten te houden en zelf te verkopen, waarbij ze dan 30% van de aanschafwaarde zullen retourneren.
Kortom, onduidelijk en onwenselijk!

De oplossing

Graag advies over wat te doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen