Klacht Floryday: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 272331
Gebruiker
Opgelichttttt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Voor 160 euro aan jurkjes besteld. Zijn veel lelijker in het echt dan dat ze op de site staan. Had ze graag willen retourneren, maar dat gaat moeilijk als de klantenservice niet reageert en geen retouradres geeft. Als je iets wilt terugsturen, moet je eerst via de site een mailtje sturen. Ik zou binnen 24 uur een antwoord terug krijgen, maar dat werd anderhalve week. Vervolgens moest ik weer een mailtje terugsturen met wat mijn redenen waren voor het terugzenden. Later verder nog contact opgezocht, maar nooit antwoord gekregen. Nog steeds bezig, maar het is inmiddels al 2 maanden aan de gang.

De oplossing

Graag zou ik de pakketjes terug willen sturen en mijn geld willen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  2. Auteur
    Opgelichttttt
    Datum
    Ik heb mijn klacht en bestelnummer gemaild, hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een reactie.
  3. Auteur
    Floryday
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen