Klacht Floryday: Slechte klantenservice

Opgelichttttt

Voor 160 euro aan jurkjes besteld. Zijn veel lelijker in het echt dan dat ze op de site staan. Had ze graag willen retourneren, maar dat gaat moeilijk als de klantenservice niet reageert en geen retouradres geeft. Als je iets wilt terugsturen, moet je eerst via de site een mailtje sturen. Ik zou binnen 24 uur een antwoord terug krijgen, maar dat werd anderhalve week. Vervolgens moest ik weer een mailtje terugsturen met wat mijn redenen waren voor het terugzenden. Later verder nog contact opgezocht, maar nooit antwoord gekregen. Nog steeds bezig, maar het is inmiddels al 2 maanden aan de gang.

Graag zou ik de pakketjes terug willen sturen en mijn geld willen ontvangen.

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Opgelichttttt
    Ik heb mijn klacht en bestelnummer gemaild, hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een reactie.
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Met vriendelijke groet
    Floryday

Ook een klacht indienen over Floryday?