Klacht Floryday: Slechte retour, zelf betalen Venray verzendkosten en geen geld retour

Klachtnummer
# 465678
Gebruiker
Swinkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb enkele artikelen keurig terug gestuurd volgens hun voorwaarde. En zou mijn geld terug moeten krijgen
Ik heb het poststuk op 25-06-2020 terug gestuurd, maar nog steeds niets op mijn rekening ontvangen
De reden dat ik terug gestuurd heb was 2 keer de maat , veel te groot en 1 art had zwart moeten zijn maar was blauw
Dit heb ik ook in de mail aangegeven
Jammer maar nog steeds geen reactie

De oplossing

Aub per direct het bedrag op mijn bankrekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen