Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Floryday: Slechte retour, zelf betalen Venray verzendkosten en geen geld retour
Details
De klacht
Ik heb enkele artikelen keurig terug gestuurd volgens hun voorwaarde. En zou mijn geld terug moeten krijgenIk heb het poststuk op 25-06-2020 terug gestuurd, maar nog steeds niets op mijn rekening ontvangen
De reden dat ik terug gestuurd heb was 2 keer de maat , veel te groot en 1 art had zwart moeten zijn maar was blauw
Dit heb ik ook in de mail aangegeven
Jammer maar nog steeds geen reactie
De oplossing
Aub per direct het bedrag op mijn bankrekeningBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.