Klacht Floryday: Veel te late levering (als die al komt).

Klachtnummer
# 260194
Gebruiker
J. Timmerman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling op 5 april 2017 gedaan en betaald. Zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Na 8 dagen mail verstuurd. Antwoord floryday dat ze het heel druk hebben (sic) maar kreeg als nieuwe verschepingsdatum:

“estimate date to ship your order is
2017/04/15.”
Op 24 april nog steeds geen bericht, weer een mail verstuurd, antwoord dat nu de verschepingsdatum 27 april 2017 geworden is,
want "In order to make sure your
product is good enough, we spent more time on it."
Het is bijna grappig.

De oplossing

Levering binnen de beloofde tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen