Opgelost door Floryday: Verschrikkelijk dat zo’n bedrijf wat veel reclame maakt dit kan doen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 296971
Gebruiker
T.J. de Stigter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In February jasje besteld, ik heb niets ontvangen. Helemaal geen reactie!!

De oplossing

Graag mijn geld terug. Sc

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Floryday
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw deelname,

    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Wilt u ons aub uw bestelnummer doorgeven? U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

    Met vriendelijke groet
    Floryday
  2. Auteur
    T.J. de Stigter
    Datum
    Kreeg vandaag bericht dat het geld teruggestort wordt. Ben heel benieuwd. Dus afwachten maar.

    Met vr groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.J. de Stigter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld teruggekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen