Opgelost door Floryday: Voel me genomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 377376
Gebruiker
Loopfiets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een jurk besteld, past voor geen meter en slechte kwaliteit, moeite met terug sturen, dankzij u, heb ik het retouradres in Belgie en stuur het vandaag terug.
Kreeg een mail, waarin ze me terug wilde geven € 33,- i.p.v. de € 44,08.
Ga daar niet mee akkoord, heb zelf een mail gestuurd, dat ik het volle bedrag terug wens en ook de € 13,- voor terug sturen. Ik ben benieuwd.

De oplossing

Wat alle legale bedrijven doen, terug geven, wat ze beloven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loopfiets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb mijn geld + de verzendkosten terug ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen