Klacht Floryday: Waar blijft mijn bestelling.

Klachtnummer
# 460224
Gebruiker
Rozenboog-5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dat mijn bestelling naar Nederland GLS gestuurt word zonder adres .GLS stuurt bestelling terug naar Belgie en ik hoor niks meer.
Naar meerdere mails te sturen en ik geen contact krijg ben ik boos.

De oplossing

MIjn bestelling krijgen en anders geld terug zonder verdere kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen