Klacht Floryday: waardeloos bedrijf

Klachtnummer
# 472404
Gebruiker
Svet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een jurk bij dit bedrijf besteld. De prijs van de jurk was 15 euro + 5 euro verzendkosten. Op de site stond gratis retourneren. In het pakje stond geen bon, geen factuur, niks. De kwaliteit van de jurk was ook niks.
Ik heb hun instructies gevolgd voor de terugzending. Voor mijn grote verbazing vroeg de medewerker van de boekwinkel 13 euro voor de terugzending naar België.
Dit bedrijf bedondert de cliënten. Ik zal nooit iets bij hun bestellen.

De oplossing

Dat de consument weet dat zij bij dit bedrijf niks moeten bestellen.
Ik zal natuurlijk de jurk kosteloos terug willen sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen