Klacht Floryday: Waardeloze terugstuur procedure.

genoeg gehad van al die nonsense

Terugsturen van gekochte goederen is een crime!
Probeer al een maand om correct terugzend etiket te krijgen, dat door DHL vereist is. Ben er intussen 3 keer geweest
Heb nog steeds niet het correcte etiket.

Hadden een paklijst nodig om goederen terug te kunnen sturen. Zat er niet bij.

Niets meer. Geld terug. Maar ook dat gaat hoogst waarschijnlijk niet lukken.
Wil niets meer met dit bedrijf te maken te hebben.

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

genoeg gehad van al die nonsense
    Typische reactie van dit bedrijf. Had niet anders verwacht.
    genoeg gehad van al die nonsense
    KLOPT OMDAT ER MAAR GEEN VERBETERING IN ZIT. HET IS NIET OPGELOST EN ZAL OOK WEL NIET MEER OPGELOST WORDEN.
    genoeg gehad van al die nonsense
    Gebeurt er iets of gaat er nog iets gebeuren?
    genoeg gehad van al die nonsense
    dat is het nou juist, ze reageren niet. we hebben de kleren nu niet via DHL gestuurd met verzend kosten voor ons, ik verwacht mijn geld van de kleding terug en ook van het verzenden, dit ivm de stress en alle gedoe die we gehad hebben.

genoeg gehad van al die nonsense
Helemaal niets, geen persoonlijk contact. Alleen mailtjes die heel standaard en onpersoonlijk zijn. Het ging erom dat ik geen pakbon gekregen had met een retour sticker. Daardoor kon ik het deel dat ik terug wilde sturen niet via dhl aanbieden. Uiteindelijk moest ik maar zelf de retour kosten betalen en via PTT retourneren. Of het is aangekomen weet ik niet eens en of ik mijn geld terug krijg ook niet.

Ook een klacht indienen over Floryday?