Klacht Floryday: Waardeloze terugstuur procedure.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348235
Gebruiker
genoeg gehad van al die nonsense
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Terugsturen van gekochte goederen is een crime!
Probeer al een maand om correct terugzend etiket te krijgen, dat door DHL vereist is. Ben er intussen 3 keer geweest
Heb nog steeds niet het correcte etiket.

Hadden een paklijst nodig om goederen terug te kunnen sturen. Zat er niet bij.

De oplossing

Niets meer. Geld terug. Maar ook dat gaat hoogst waarschijnlijk niet lukken.
Wil niets meer met dit bedrijf te maken te hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    genoeg gehad van al die nonsense
    Datum
    Typische reactie van dit bedrijf. Had niet anders verwacht.
  2. Auteur
    genoeg gehad van al die nonsense
    Datum
    KLOPT OMDAT ER MAAR GEEN VERBETERING IN ZIT. HET IS NIET OPGELOST EN ZAL OOK WEL NIET MEER OPGELOST WORDEN.
  3. Auteur
    genoeg gehad van al die nonsense
    Datum
    Gebeurt er iets of gaat er nog iets gebeuren?
  4. Auteur
    genoeg gehad van al die nonsense
    Datum
    dat is het nou juist, ze reageren niet. we hebben de kleren nu niet via DHL gestuurd met verzend kosten voor ons, ik verwacht mijn geld van de kleding terug en ook van het verzenden, dit ivm de stress en alle gedoe die we gehad hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
genoeg gehad van al die nonsense
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niets, geen persoonlijk contact. Alleen mailtjes die heel standaard en onpersoonlijk zijn. Het ging erom dat ik geen pakbon gekregen had met een retour sticker. Daardoor kon ik het deel dat ik terug wilde sturen niet via dhl aanbieden. Uiteindelijk moest ik maar zelf de retour kosten betalen en via PTT retourneren. Of het is aangekomen weet ik niet eens en of ik mijn geld terug krijg ook niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Floryday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen