Klacht Floryday: We voelen ons opgelicht

Jwmpeters

Producten besteld betaald maar nooit ontvangen!De site komt zo mooi en betrouwbaar over, leuke kleding en betaalbare mode.
Maar deze site is puur bedrog!
Voor€83 kleding besteld nooit iets ontvangen.
Een aantal mails gestuurd maar zonder resultaat.

Ik wil graag mijn geld terug

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Floryday
    Beste klant,

Bedankt voor uw deelname,

Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    Floryday

Jwmpeters
Nog een paar dagen geduld het geld wordt terug gestort! Werd ons beloofd. We zijn twee weken verder en nog steeds niets ontvangen! Dit is puur oplichting !!!

Ook een klacht indienen over Floryday?