Klacht Floryday: Wil retourneren maar er wordt geen informatie gegeven hoe dat moet

C. Vissers

Ik wil een jurkje retourneren maar kan nergens terugvinden hoe geretourneerd kan worden en waarheen. Op de bon wordt verwezen naar www.floriday.com/contact. Je komt dan op hun site maar daar staat nergens hoe te retourneren

Aanwijzingen en adres waar jurkje naar toegezonden kan worden

Wij vinden dat Floryday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bestelnummer: 021094680014/c.vissers@freeler.nl, jurk 1955102661
    Jurk past niet. Wil hem retourneren maar vind nergens op de website een retouradres. Ik wil dus graag weten waarheen de jutk gezonden kan worden. Heb van floryday geen reactie gehad.

Beste klant,

Bedankt voor uw deelname.

Onze welgemeende excuses voor de late reactie.
    Houd u er rekening mee dat wij een bedrijf zijn die de verantwoordelijkheid draagt en al onze klanten tegemoet komen als ze problemen hebben. Uw tevredenheid is het belangrijkste voor ons.
    Onze service team stuurt u binnen 24 uur de beste oplossing toe. U kunt op ons rekenen en komen zeker terug op uw vraag. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar onze feedback@floryday.com met de titel "" klachtenkompas + uw bestelnummer + uw klacht "". Onze klantenservice neemt uw klacht zeer serieus en komt spoedig met een gepaste oplossing voor u.

Met vriendelijke groet
    C. Vissers
    Heb eindelijk retouradres gekregen en pakje opgestuurd. Klacht is pas opgelost als ik ook mijn geld retour ontvangen heb.

Beste klant,

Bedankt voor uw deelname.

Het betaalde bedrag zal terug gestort worden zo gauw wiij de bestelling in goede staat retour ontvangen hebben.

Wij vragen u aub wat geduld te betrachten.

Met vriendelijke groet
    C. Vissers
    Dag, er is ons een retourbetaling toegezegd, maar deze is nog niet ontvangen. Termijn is nog niet verstreken. Dus klacht nog niet opgelost.
    C. Vissers
    Klacht kan gesloten worden. Het aankoopbedrag is teruggestort. Bedankt.

Ook een klacht indienen over Floryday?