Klacht Fluffybed.nl: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 461729
Gebruiker
Joycerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ruim 2 maanden geleden een bestelling geplaatst. Na het plaatsen direct een melding dat het extra lang ging duren ivm corona. Nu zijn we 8 weken verder en nog steeds niets ontvangen Ondertussen al gemaild met fluffybed, maar geen respons. Ander contact met het bedrijf lijkt onmogelijk.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fluffybed.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fluffybed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen