Klacht Fluffybed.nl: ontevreden

Klachtnummer
# 459718
Gebruiker
Duchy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 14/05/20 een fluffybed besteld en volgens de track trace is deze nog steeds onderweg zit al vanaf 8 juni in het vliegtuig volgens de site. Nu heb ik al een paar maal een mail gestuurd met de vraag of dit bij gewerkt kon worden en anders mijn geld terug maar geen reactie. Klacht met foto van onze hond op de site willen zetten, word dus niet geplaatst. Tja je mag hier geen scheldwoorden gebruiken, maar ik wil wel even kwijt dat ik niet zal rusten voor ik een antwoord heb, ga dus mijn best doen om het adres te achterhalen en er even persoonlijk heen om dan mijn geld terug te krijgen of de mand als nog te krijgen. Hopelijk is dit een goede waarschuwing voor andere mensen, er zijn genoeg sites waar je ze ook kan kopen die wel leveren

De oplossing

eens fatsoenlijk antwoorden als ze mails krijgen, en/of mijn geld terug storten als er niet geleverd kan worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fluffybed.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fluffybed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen