Klacht Fly-a-way.eu: Fly A Way gebruikt misleidende marketing en een oplichtingstruc.

Klachtnummer
# 300696
Gebruiker
IdefixWraf
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20 februari, 2018 heeft Fly A Way mij een telefonische aanbieding gedaan. Tijdens het gesprek is door mij duidelijk aangegeven pas te willen beslissen nadat ik de mail gelezen had. Ik heb echter nooit een email ontvangen en deze dus ook niet kunnen lezen. Ook niet in de spam folder kunnen terug vinden.
Op 13 april ontvang ik zonder dat Fly A Way mij schriftelijk in gebreke heeft gesteld, een aanmaning.
Naar mijn idee gaat het hier om misleidende marketing en een oplichtingstruc

Gewenste oplossing

De aanmaning nietig verklaren, mijn dossier te sluiten en dit mij te bevestigen. Tevens zijn excuses en schadevergoeding op z'n plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fly-a-way.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fly-a-way.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen