Klacht Fly-a-way.eu: Geen abonnement maar wel moeten betalen ? Is raar

Klachtnummer
# 298709
Gebruiker
immie1977
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Fly A wat heeft mij de eerste week van februari gebeld en dat ik binnen 2 weken een bevesting mail zou krijgen als ik die zou bevestigen moest ik betalen wiste ik hem hoefde ik niets te betalen... ik krijg nu een mail van een incassobureau dat ik los van de 65 euro 105,27 moet betalen en net nu het een vrij weekend is.. me nogal voor het blok zetten... dat was niet de afspraak het was geen verplichting en geen abonnement ... waarom dit dan met dat incassobureau ???

Gewenste oplossing

Niets betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fly-a-way.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fly-a-way.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen