Klacht Fly-a-way.eu: Geen contact met bedrijf maar wel rekeningen sturen

Chartu

Op 6 feb ben ik gebeld door een van medewerker van Fly-a-way. Er is toen aangeboden om een informatiemail te sturen. Ik heb daar mee ingestemd. Vervolgens heb ik die mail nooit ontvangen. Tot dat ik 3 maart een mail krijg met een betalingsverzoek. Voor diensten die ik dus nooit heb afgenomen!
De bijlage in de mail was ook niet te openen.
Ik heb daarop een mail terug gestuurd met een afmelding en wil dan ook geen mails of dergelijke meer ontvangen. Ook zal ik de factuur niet betalen van iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Daar is niet op gereageerd. Nu krijg ik ineens aan herinnering van dat betalingsverzoek. Daarop heb ik dezelfde mail gestuurd.

Aangezien de eerste mail op 3 maart is binnen gekomen, wil ik binnen de zichttermijn kenbaar maken dat ik geen berichten meer wil ontvangen over producten en diensten van fly-a-way.
Tot op heden heb ik geen reactie of bevestiging ontvangen.

Inmiddels heeft nu ook een incasso bureau een mail gestuurd voor kosten.

Ik ontvang graag een reactie en bevestiging van mijn afmelding. Ook vraag ik hierbij om al mijn gegevens uit jullie bestand te verwijderen.

Annulering van bestelling of contract binnen zichttermijn

Wij vinden dat Fly-a-way.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fly-a-way.eu?