Wij vinden dat Fly-a-way.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fly-a-way.eu: Ik wil geen kosten betalen waar ik niet om heb gevraagd.
Details
Klacht
Ik ontvang na een telefoongesprek waarin zij mij zeggen dat ik met korting reizen kan boeken een mail met daarin een code. Ik heb tijdens dat telefoongesprek niet gezegd dat ik akkoord ging of dat ik daar gebruik van wilde gaan maken. Daarnaast zei de medewerker dat het geheel vrijblijvend was. Vanaf 16 februari 2018 ontvang ik facturen en gisteren, 9 maart 2018, ontving ik van Pay Care (incassobureau Arnhem) een aanmaning waarin ik 105, 12 euro moet gaan betalen. Naar mijn weten heb ik geen overeenkomst met Fly-a-way gesloten! Dus hoe het kan dat ik een factuur moet betalen.Gewenste oplossing
Ik wil dat ik die facturen niet moet betalen en dat ik geen mailtjes meer krijg van fly-a-way danwel Pay Care. Dat dit op zwart wit komt, dus een mail van Fly-a-way.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.