Wij vinden dat Fly-a-way.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fly-a-way.eu: Klacht aanmaning Fly-a-way
Details
Klacht
Mijn moeder is een paar weken gebeld, voor een aanbieding van Fly-a-way.eu. Waarin ze aangeven en mail te sturen met de aanbieding, waar ik dien te antwoorden. Zij hebben alle gegevens opgenoemd over mij, en mijn moeder heeft aangegeven dat die klopte. Ik heb die mail ook ontvangen, maar ben er niet serieus op ingegaan en heb de volledige mail niet eens gelezen. Kort daarna ontvang ik een factuur, die ik tevens niet kon openen. Ik heb ze gemaild en gezegd dat ik geen gebruik heb gemaakt van de aanbieding en de factuur niet kan openen. Hier geen antwoord op gekregen en na de herinnering, heb ik opeens een mail van een incassabureau. Heb hun telefonisch gecontacteerd en ze dreigen dat ik zou moeten betalen, anders komt er een deurwaarder. Ik heb nergens voor getekend, dus neem aan dat ze het recht niet hebben om mij te verplichten.Gewenste oplossing
Ik wens dat zulke soort oplichterij bedrijven zo snel mogelijk aangepakt worden en dat de consumenten niet betalen voor iets waar ze niet voor hebben getekend.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.