Klacht Fly-a-way.eu: Klacht pay-care & fly-away

Rvanriet

Net telefoon gekregen van PayCare (incasso) ivm een openstaand bedrag van 106 euro dat via Fly away zou open staan.
Ik werd benaderd door Fly away ivm vliegtickets en zou dan een mail toegestuurd krijgen. Hierop ben ik op ingegaan. Hierna een aanmaning ontvangen en hierop gereageerd (per mail) dat ik hier van af wilde zien.
Een week later nieuwe aanmaning met opeens een ander rekeningnummer in, niets meer mee gedaan.
Een aantal dagen geleden telefoon gehad van Pay-care dat ik 106 euro moet betalen op Duits rekeningnummer omdat er een rekening open stond m.b.t. de vliegtickets.
Ik moet dit vandaag/morgen betalen zodat dit dossier (nummer:8306148) afgesloten kan worden.
Heb telefonisch gezegd dat ik hier niet akkoord mee ben. De man aan de lijn werd geïrriteerd want daar had hij niks mee te maken en hij is van incasso en moet het dossier afhandelen. Hij bleef aandringen en uiteindelijk heb ik het bedrag overgemaakt. Nu nog steeds geen reis vouchers ontvangen en ben bij de politie geweest omdat ik vele dingen las over fly away die niet positief waren. Zij verwezen mij door naar de klachten kompas

ik zou graag mijn 106 euro terug willen

Wij vinden dat Fly-a-way.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fly-a-way.eu?