Wij vinden dat Fly-a-way.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Fly-a-way.eu: Pas op voor slimme telemarketing door Fly-a-way!
Details
Klacht
Telefonisch ben ik ingegaan op een aanbod van Fly-a-way dat zij mij mochten mailen met een aanbieding voor een vliegreis. Alsik hier geen gebruik van wilde maken kon ik binnen 14 dagen een annuleringsmail sturen. Ik ben het telefoongesprek totaal vergeten en de mail heb ik wel ontvangen maar als spam beschouwd. Nu ben ik door inc.bur. BusinessCollect gebeld dat ik nog 1 kans krijg om te betalen, een verhoogd bedrag van € 106,-. Ik kan dan nog gebruik maken van de aanbieding van de vliegreis. Ik heb de website van Fly-a-way, die ziet er niet professioneel en onbetrouwbaar uit. Ik heb gemaild dat ik niet van plan ben om te betalen omdat ik geen overeenkomst heb gesloten zonder terug te mailen of een handtekening te plaatsen. Vandaag werd ik weer gebeld, ze hebben het heel slim aangepakt: omdat het een eenmalige aanbieding is en geen langlopende dienst of abonnement, staan ze in hun recht. Ze maken er een rechtzaak van. Is dit zo en kan ik beter snel de € 106,- betalen voordat het nog meer oploopt? Of is het niet rechtsgeldig wat zij vragen?Ik wil weten wat mijn verplichtingen zijn, ben ik verplicht om te betalen omdat ik geen annuleringsmail heb gestuurd? Zij hebben alleen een promo code gemaild en verder nog niets geleverd. Ik heb geen reis geboekt.
Gewenste oplossing
Een bewijs dat ik niet verplicht om te betalen en sluiting van mijn dossier bij BusinessCollect.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.