Klacht Fly Emirates: Gereserveerde stoelen

Klachtnummer
# 299422
Gebruiker
Theo4849
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jaarlijks ga ik met een groep van 8 - 11 personen naar India in het kader van ontwikkelingswerk. We vliegen altijd met Emirates. Op de laatste reis waren de gereserveerde en betaalde stoelen voor 3 personen niet beschikbaar. We willen namelijk bij elkaar zitten en niet verspreid over het vliegtuig. Mails naar Dubai, Emirates Benelux, Emirates Netherlands, telefoontjes naar Amsterdam, helpen allemaal niet. Ze geven als antwoord dat ik geen klacht kan indienen namens andere personen terwijl ik wel alle tickets elk jaar betaal.en alle administratie en ook alle berichten via mij verloopt. Ik mag dus wel betalen, alles via mijn e-mail adres boeken en regelen maar geen klacht indienen. Hoe nu verder?

De oplossing

Emirates betaald mij € 105,00 terug voor niet geleverde diensten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fly Emirates hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fly Emirates?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen