Klacht Flybe: Flybe misinformeert, rekent (scheve) extra kosten en zorgt voor vertraging

Klachtnummer
# 369212
Gebruiker
Nocookieleft
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs met Flybe naar London gevlogen met enkel handbagage. Na ingecheckt te zijn en langs security te zijn gegaan, werd er na het boarden opeens gevraagd om de handbagage in een speciaal rek van hen te stoppen. Normaliter past mijn bagage in elk rek dat op vliegvelden wordt geplaatst ter controle. Deze keer pastte hij niet precies, waarna ik samen met zo'n vijf andere passagiers werd aangehouden om 70,- pp extra te betalen om onze handbagage in het vliegruim te plaatsen. Op het vliegtuig zelf werd echter na ons ook een dame binnen gelaten met bagage duidelijk groter dan onze trolleys. Dit hele proces zorgde voor vertraging terwijl de compartimenten nog flink ruimte over hadden om onze bagage te houden.

De oplossing

Ik wil gecompenseerd worden voor de extra kosten die ik onnodig heb betaald voor mijn handbagage (de 70,- euro).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flybe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flybe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen