Klacht Flybe: Klant afzetten

Klachtnummer
# 183268
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een vlucht aanbieden voor plm € 150. Dan merken dat er veel vraag is naar die vlucht (i.v.m. een populaire voetbalwedstrijd), de boeking "in bewerking nemen" en betaling accepteren. Daarna mailen dat de tickets € 115 p.p. in prijs zijn gestegen en het geld terugstorten. Als ze de betaling nl accepteren dan is er sprake van een koopovereenkomst.

Gewenste oplossing

Een van ons kan het niet betalen. Die heeft nu schade (vlucht a € 120 voor de heenreis en een ticket a € 50). Dit wil ik graag gecompenseerd zien, maar vooral dat dit soort praktijken niet meer voorkomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flybe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flybe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen