Wij vinden dat Flybe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Flybe: Onterecht geweigerd in vliegtuig
Details
Klacht
Onterecht geweigerd in het vliegtuig door medewerker van flybe...mijn partner heeft een verblijfsvergunning als familie/gezinslid dit betekend dat hij met mij het familielid mag reizen zonder visa...helaas dacht de grondsterwardess hier anders over ondanks dat de marechaussee het hier ook niet mee eens was.... Flybe reageerde op onze klacht...we kunnen de kosten voor het ticket terugkrijgen...de kosten van het hotel vergeet men gemakshalve...en het meest trieste is dat onze wens de stonehenge bezoeken er waarschijnlijk niet meer in zit als ze niet heel snel met een oplossing komen.Gewenste oplossing
Zoals ik eerder heb aangegeven bij flybe...willen wij alleen ons weekend terug...de grondstewardes heeft een fout gemaakt...vanuit haar onzekerheid ze gaf namelijk aan dat ze bang was dat flybe een boete zou krijgen.Mijn partner heeft geen visa nodig.Ik heb flybe een voorstel gedaan...zelfde soort weekend en hotel. Dan spreken we nog niet eens over de vakantiedagen en vervoerskosten die het ons gekost heeft. Krijgen we vanavond een mail waarin men aangeeft dat de documenten niet juist waren...maar dat dit later wel het geval was toen het vliegtuig was vertrokken...Het document van mijn partner is correct geweest.De medewerker was hiervan niet op de hoogte...hierdoor hebben wij ons vliegtuig gemist en ons hotel.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.