Klacht Flybe: systeem accepteert paspoort niet en vlucht gemist

Klachtnummer
# 600524
Gebruiker
Dimphy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wou vanochtend vliegen met Flybe maar inchecken kon niet online. op zoek naar een balie, verkeerde balie aangegeven vervolgens op eigen initiatief goede balie gevonden, duurt minstens een uur: mijn paspoort werd niet geaccepteerd. onduidelijke reden marachassee erbij geen probleem met mijn document. Bellen met flyby inmiddels een tweede klant ook pasport die het niet 'doet'. Probleem in flybe systeem: vlucht gemist, overgeboekt van 3 dagen London nu twee dagen.

Gewenste oplossing

Dat zij mij een vergoeding voor de dag London tegemoet komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flybe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flybe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen