Klacht Flyboardnederland.nl: Beloofde foto's nooit gekregen en geen reactie op klacht

Peter

Op zondag 22 sep 2013 zijn wij komen flyboarden. Het was een leuke ervaring, waarvoor dank. Wij hebben daarbij gebruik gemaakt van de groupon voucher. In de voucher staat duidelijk dat het inclusief een sd-kaartje is met 20-30 foto's en eventueel video.
Vlak voordat we het water in gingen, heb ik nog voor de zekerheid gevraagd hoe het zat met de foto's. De sd-kaartjes waren op, werd mij vertelt. Er zouden wel foto's worden gemaakt en die zouden we 's avonds vanaf de site kunnen downloaden.
Na 535 foto's uit twee naamloze albums op de flyboardnederland facebookpagina te hebben doorzocht, blijken er geen foto's van mijn vriendin en mij tussen te zitten. Dat is mijn klacht.
Ten eerste is het tekort aan sd-kaartjes niet mijn probleem en heb ik er recht op.
Ten tweede is het een kwalijke zaak dat er niet eens een datum, laat staan tijdstip bij de foto's staat.
Belangrijkste is natuurlijk dat er niet eens foto's van ons op een flyboard tussen zitten.

Mijn oplossingsvoorstel is als volgt: Ik had betaald voor flyboarden en foto's van ons tijdens het flyboarden. Flyboarden heb ik gedaan, maar de foto's heb ik niet. Ik heb dus maar half waar gekregen voor mijn geld. Ik stel voor dat ik exact dezelfde deal in 2014 krijg, maar nu met 50% extra korting. Concreet wordt dat dus € 47,- voor twee personen, 25 minuten p.p. En dit keer met de beloofde 20-30 foto's en eventueel video. (herkenbaar en goede kwaliteit) op een SD kaartje.

Indien niet akkoord, eis ik mijn geld terug.

Wij vinden dat Flyboardnederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flyboardnederland.nl?